§ 1. DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Organizator:
School 4U Justyna Bochenek, Agnieszka Szczecińska Spółka Cywilna,
ul. Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź,
NIP 7252346842, REGON 529593418. - Uczeń:
osoba fizyczna lub osoba wskazana przez osobę prawną (opiekuna prawnego/ rodzica), która opłaciła kurs językowy. - Cennik:
cennik kursów i lekcji podany na stronie: www.school4u.pl - Kurs:
jednostka lekcyjna, pakiet lekcji lub kurs grupowy przygotowujący do egzaminów, który Uczeń wybiera z oferty Organizatora.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa warunki organizacji i przeprowadzania lekcji i kursów językowych przez Organizatora.
- Możesz skontaktować się z Organizatorem pisząc na adres e-mail: biuro@school4u.pl lub telefonicznie: 452 615 715.
- Wszelkie lekcje, zajęcia, konsultacje oraz inne formy wsparcia dydaktycznego oferowane przez lektorów współpracujących z Organizatorem muszą być organizowane wyłącznie za pośrednictwem oficjalnych kanałów Organizatora. Bezpośrednie umawianie się na takie usługi z lektorami, omijając oficjalne procedury Organizatora, jest zabronione i będzie traktowane jako poważne naruszenie regulaminu.
- Informacje zawarte na stronie internetowej Organizatora nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy – Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie Uczniów do składania ofert zawarcia współpracy w sposób opisany w niniejszym Regulaminie.
- Współpraca zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Ucznia Regulaminu, dokonania płatności oraz potwierdzenia przez Organizatora przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem punktu 6.
- W sytuacji gdy z uzgodnień Stron lub z opisu Kursu wynika, iż termin płatności przypada po dniu zawarciu współpracy, zostaje ona zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Ucznia i potwierdzenia przez Organizatora przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Ceny są cenami brutto wyrażonymi w PLN i obejmują wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.
§ 3. PŁATNOŚCI
- Uczeń zobowiązany jest dokonać płatności za zajęcia.
- Brak płatności w terminie, skutkuje uruchomieniem przez Organizatora procedury windykacji należności. W przypadku braku dokonania płatności po uprzednim wezwaniu do zapłaty, Organizator skieruje sprawę do postępowania sądowego, w tym m.in. do elektronicznego postępowania upominawczego.
- W przypadku braku terminowej wpłaty, Organizator po wcześniejszym wezwaniu do zapłaty zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze świadczeniem usług lub rozwiązania współpracy.
§ 4. ZASADY DOKONYWANIA PŁATNOŚCI I ZAMAWIANIA KURSU
- Płatności za Kurs lub lekcje należy dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego na konto: 52 1140 2004 0000 3102 8521 4395
W tytule przelewu prosimy wpisać: lekcje angielskiego oraz imię i nazwisko ucznia. - W celu zakupienia Kursu należy:
- wybrać Kurs, który chce się kupić i poinformować o tym Organizatora,
- po wybraniu Kursu, należy wskazać wymagane przez Organizatora informacje;
- przed zaakceptowaniem zamówienia, należy zapoznać się z informacją o cenie;
- zaakceptować przedstawione przez Organizatora warunki współpracy w ramach zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie.
- Uczeń wyraża zgodę na przesłanie wszystkich dokumentów dotyczących współpracy w wersji elektronicznej.
§ 5. ORGANIZACJA ZAJĘĆ
- Organizator świadczy usługi edukacyjne dla Ucznia, tj. przeprowadza zajęcia, które zobowiązał się zorganizować w formie zajęć indywidualnych lub grupowych, rezerwuje termin zajęć i pozostaje w gotowości do świadczenia usług, a także przygotowuje niezbędne materiały do nauki.
- Organizator zapewnia Uczniowi warunki do nauki przez odpowiednio dobrany program nauczania, materiały dydaktyczne i wykwalifikowaną kadrę. Zajęcia dobierane są po wstępnej analizie potrzeb ucznia i poziomu języka, a nadzór nad wyborem poziomu prowadzi metodyk szkoły.
- Uczeń zobowiązany jest do przestrzegania zasad panujących w trakcie zajęć, w tym do przygotowywania się do zajęć, do przestrzegania zasad kultury osobistej oraz niezakłócania pracy podczas zajęć.
- Uczeń powinien posiadać: aktywną pocztę elektroniczną, dostęp do Internetu i platformy Skype, sprzęt komputerowy do uczestnictwa w zajęciach, słuchawki lub głośnik do odtwarzania dźwięku, a także mikrofon oraz kamerę.
§ 6. HARMONOGRAM
- W przypadku kursów grupowych (przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty i przygotowanie do matury) terminy i wymiar czasu zajęć zostanie przesłany w wiadomości na adres e-mail Ucznia.
- Organizator z ważnej przyczyny zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć najpóźniej na dzień przed planowanym terminem zajęć, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła choroba, zdarzenie losowe). W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin do odrobienia tych zajęć lub zostanie wyznaczony inny lektor na zastępstwo
- W przypadku kursów grupowych:
- z uwagi na specyfikę zajęć, zmiana harmonogramu zajęć przez Ucznia z przyczyn leżących po stronie Ucznia nie jest możliwa;
- nieobecność Ucznia na zajęciach z przyczyn leżących po stronie Ucznia nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty za zajęcia, które odbyły się zgodnie z harmonogramem lub które Organizator był gotowy świadczyć w związku z rezerwacją terminu dla Ucznia.
- W przypadku nieobecności na kursach grupowych, Uczeń ma możliwość otrzymać dostęp do przygotowanych materiałów z zajęć.
- W przypadku zajęć indywidualnych, zmiana harmonogramu zajęć przez Ucznia z przyczyn leżących po stronie Ucznia bez podawania przyczyny jest możliwa wyłącznie na zasadach opisanych poniżej:
- Uczeń ma obowiązek poinformować Organizatora o zmianie najpóźniej na 12 godzin przed planowanymi zajęciami (np. e-mailem lub w inny przyjęty sposób do komunikacji z Organizatorem);
- nieobecność Ucznia na zajęciach w przypadku braku odwołania zajęć nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty za zajęcia, które Organizator był gotowy świadczyć w związku z rezerwacją terminu i przygotowaniu materiałów dla Ucznia. Jeżeli uczeń nie pojawi się w ciągu 15 minut na zajęcia, lekcję uznaje się za przeprowadzoną.
- Organizator nie odpowiada za nieprawidłowości związane z uczestnictwem w zajęciach on-line w sytuacji gdy przyczyna leży po stronie Ucznia lub innych podmiotów, z których usług Uczeń korzysta (np. usługa dostępu do Internetu), a które to usługi mogą mieć wpływ na możliwość korzystania z usług Organizatora.
- W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Organizatora lub podmiotów wspierających Organizatora w realizacji współpracy, które uniemożliwiają przeprowadzenie zajęć w całości lub w części, zajęcia te – w całości lub w części zostaną przełożone na inny termin.
§ 7. MATERIAŁY EDUKACYJNE
- Materiały udostępniane przez Organizatora mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Ucznia na własny użytek. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób nagrań oraz innych udostępnianych informacji i materiałów.
§ 8. ROZWIĄZANIE WSPÓŁPRACY
- Uczeń korzystający z zajęć indywidualnych ma prawo, bez podania przyczyny, rozwiązać współpracę w drodze jednoznacznego oświadczenia woli ze skutkiem natychmiastowym.
- Uczeń biorący udział w kursach grupowych (przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty i przygotowanie do matury) ma prawo, bez podania przyczyny, rozwiązać współpracę w drodze jednoznacznego oświadczenia woli z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca. W okresie wypowiedzenia zajęcia odbywają się wg ustalonego planu i należy je opłacić.
- Rozwiązanie współpracy powinno nastąpić poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu współpracy w formie pisemnej.
- Z chwilą rozwiązania współpracy, Organizator dokonuje rozliczenia wniesionych opłat. Wszystkie przeprowadzone zajęcia muszą być opłacone. Organizator nie dokonuje zwrotów za przeprowadzone lekcje.
- Uczniowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia z zaznaczeniem, że jest on zobowiązany do zapłaty za przeprowadzone lekcje.
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.10.2024.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn. O każdej zmianie Regulaminu Uczeń zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail lub pisemnie, nie później niż w terminie 14 dni przed planowanym terminem wprowadzenia zmian.
- Organizator zawiadamiając o zmianach, o których mowa w puncie 2, informuje o tym, że jeżeli przed datą wejścia w życie zmian Uczeń nie zgłosi Organizatorowi sprzeciwu wobec tych zmian, uznaje się, że Uczeń wyraził na nie zgodę.
- Uczeń ma prawo przed dniem wejścia w życie zmian wypowiedzieć współpracę ze skutkiem natychmiastowym.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.